Ediția II

Ziua 4 – Studenția „ca la carte”

Ziua de luni a însemnat prima interacțiune a elevilor cu studiile universitare. Începând cu ora 10:00, aceștia au participat la cursul de Economie, susținut de către profesorul universitar doctor Liviu George Maha, membru fondator al asociației Liga Studenților Economiști. După cele două ore petrecute în spațiul academic, participanții au rămas surprinși de faptul că informațiile pe care le-au primit sunt întâlnite mult mai frecvent în viața de zi cu zi. Chiar dacă unii dintre ei aveau aceste cunoștințe, au fost bucuroși să ia contact cu o persoană specializată în acest domeniu.

Totodată, aceștia au avut parte de prima interacțiune cu cantina, locul perfect în care studenții își potolesc apetitul, luându-și sursa de energie pentru a continua ultimele două ore de studiu.

Întorcându-se la facultate, au fost întampinați cu brațele deschise de către domnul asistent universitar doctor, Constantin-Marius Apostoaie, în cadrul cursului de Monedă și Credit. Aprofundând acest spațiu economic, elevii au aflat mai multe despre istoria banilor și cum au evoluat în decursul secolelor, respectiv despre sistemul bancar și cum funcționează acesta.

După ce au servit cina, colegii noștri i-au indrodus într-o nouă serie de activități sociale. Scopul acestora a fost neschimbat, bazat pe dezvoltarea comunicării dintre participanți și organizatori, consolidând astfel cunoașterea și încrederea dintre aceștia. Dacă în ziua precedentă, copiii au dobândit un insight asupra colegilor de cămin, facultate și masă, această zi a reușit să stârnească curiozitatea asupra implicării lor în ceea ce privește parcursul lucrurilor viitoare, știind că au câștigat în cele 4 zile, noi prieteni, iar familia EconomIS începe să capete contur.

Prognoza pe ziua următoare constă în averse de talent! Rămâneți alături de noi pentru o poveste plină de creativitate, suspans și emoții!

Împărtășește cu prietenii pe rețelele sociale:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *